Παρασκευή, 02-Αυγ-2024 10:55
Τα φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Leapmotor βρίσκονται ήδη στο δρόμο για την Ευρώπη

H πρόθεση της Stellantis να διαθέσει στην Ευρώπη τα μοντέλα της Leapmotor είχε γίνει γνωστή ήδη από την περασμένη άνοιξη. Φαίνεται πως η Stellantis δεν θέλησε να αφήσει καθόλου χρόνο να πάει χαμένος, καθώς το πρώτο φορτίο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Leapmotor για την Ευρώπη, βρίσκεται ήδη καθ' οδόν από την Κίνα.
Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ενώ οι πωλήσεις του μικρού αυτοκινήτου T03 και του μεσαίου SUV C10 από τη "15η μάρκα" του ομίλου αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιατί η Toyota μειώνει τόσο πολύ την παραγωγή της
Η Stellantis απέκτησε πέρυσι μετοχές της κινεζικής εταιρείας αξίας 1,5 δισ. ευρώ, καθώς και μερίδιο 51% στην Leapmotor International, μια κοινοπραξία που θα διανέμει και ενδεχομένως θα κατασκευάζει αυτοκίνητα εκτός Κίνας.
Ο Tavares επιβεβαίωσε ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα της Leapmotor έρχονται στην Ευρώπη στις 25 Ιουλίου. Όπως είπε χαρακτηριστικά, υπάρχουν 800 αυτοκίνητα στο πλοίο, χωρίς όμως να αναφέρει για ποια μοντέλα πρόκειται. Η παραγωγή του T03 έχει ήδη ξεκινήσει στο Tychy της Πολωνίας, όπως επιβεβαίωσε η Stellantis τον περασμένο μήνα. Ο Tavares δήλωσε ότι αρκετά μοντέλα της Leapmotor θα κατασκευαστούν τελικά στην Ευρώπη.
Θυμίζουμε πως οι άμεσες εισαγωγές από την Κίνα θα υπόκεινται σε πρόσθετους προσωρινούς δασμούς της ΕΕ μέχρι τις αρχές Νοεμβρίου, αλλά αυτό θα αντισταθμιστεί από ενδεχόμενη συναρμολόγηση των αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Τα μοντέλα της Leapmotor θα συμπεριληφθούν στο σύστημα ανταλλακτικών και διανομής της Stellantis, δήλωσε ο Tavares στα μέσα ενημέρωσης, προσθέτοντας ότι οι έμποροι ήταν "ενθουσιασμένοι” με αυτή την εξέλιξη και ότι πολλοί έχουν εκφράσει την επιθυμία διάθεσής τους. Ο Tavares είπε επίσης ότι η Stellantis θα υποστηρίξει τους αγοραστές με επιλογές χρηματοδότησης.
Στην Ευρώπη, η Leapmotor θα μπορούσε να τοποθετηθεί κάτω από τη Citroen και τη Fiat, αν επιχειρούσαμε μια εκτίμηση με βάση τις εταιρείες που ανήκουν στο portfolio του ομίλου.
Η Citroen, η Fiat και η Opel θα λανσάρουν φέτος μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα Smart Car χαμηλού κόστους της Stellantis, συμπεριλαμβανομένων κάποιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων που θα ξεκινούν κάτω από 25.000 ευρώ.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σε 9 αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιταλίας, της Ολλανδίας και της Ισπανίας, ανέφερε η Stellantis.
Ένας από τους κύριους ανταγωνιστές του T03 θα είναι το αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring, το οποίο ξεκινά από περίπου 18.000 ευρώ στη Γαλλία και εξάγεται στην Ευρώπη από την Κίνα.
Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, σχεδιάζει να λανσάρει στην ευρωπαϊκή αγορά το μοντέλο Seagull με τιμή επίσης κάτω από 20.000 ευρώ. Η Renault και ο όμιλος VW σχεδιάζουν να φέρουν στην αγορά το επόμενο διάστημα προσιτά ηλεκτρικά μοντέλα, στα επίπεδα των 20.000 ευρώ.
Το C10 από την άλλη πλευρά, θα ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Tesla Model Y και το Volkswagen ID.4, δήλωσε η Leapmotor. Διατίθεται στην Κίνα ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο ή ως υβριδικό εκτεταμένης αυτονομίας (EREV), με μικρό βενζινοκινητήρα που εξυπηρετεί τη φόρτιση της μπαταρίας.
Ο Tavares δήλωσε πως η Stellantis εξετάζει το αν θα διαθέσει τη συγκεκριμένη έκδοση στην Ευρώπη, ανάλογα με τους κανονισμούς που θα ισχύσουν, καθώς και αυτό το σύστημα κίνησης υπόκειται επίσης σε δασμούς για τα οχήματα κινεζικής κατασκευής.
Πηγή: topgeargreece.gr
Μετά από μια σύντομη πορεία, η ηλεκτρική EQB αποσύρεται, όμως η Mercedes δεν σκοπεύει να αφήσει για πολύ να υπάρχει κενό στη γκάμα των ηλεκτρικών της.
H Ferrari παραμένει παραδοσιακά η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά πώληση, πόσα όμως αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε εταιρεία για να την πλησιάσει;
Ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης από την Αμερική αντιμετωπίζει έναν από τους νεότερους "ιππότες" αυτής που έρχεται με φρεσκάδα, τεχνολογία και δύναμη.
Παράλληλα με την έναρξη της εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ξεκίνησε και η λειτουργία των νέων καμερών για έλεγχο παραβάσεων σε μεγάλες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ούτε θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου. Είναι αλήθεια γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με 4 και 5 χιλιάδες ευρώ.
Δείτε τι συνέβη όταν ο Marques Brownlee, γνωστός ως MKBHD, ζήτησε πίσω τα 47.000 ευρώ που είχε δώσει πριν από 8 χρόνια στην Tesla, ως προκαταβολή για το Roadster.
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.