Τρίτη, 04-Ιουν-2024 17:35
Αυτοκίνητα SDV: H Audi έφτιαξε ειδική θέση στο Διοικητικό Συμβούλιο

Ως επικεφαλής Καινοτομίας και Software Defined Vehicles (SDV), ορίζεται το νέο στέλεχος της Audi, Geoffrey Bouquot. H πρόσληψη έχει αξία καθώς η Audi με αυτή την κίνηση δημιουργεί ουσιαστικά και τυπικά μια νέα θέση στο Διοικητικό της Συμβούλιο που αφορά τα αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας που ορίζονται από το λογισμικό.
"Με την απόφαση να δημιουργήσουμε τη νέα θέση σε επίπεδο διοικητικού συμβουλίου, ενισχύουμε τη μακροπρόθεσμη στρατηγική τεχνολογίας και καινοτομίας και επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη των SDV", δήλωσε ο Manfred Doss, πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Audi.
Ο Bouquot είναι 38 ετών, εντάχθηκε στην Valeo ως αντιπρόεδρος στρατηγικής, ανοικτής καινοτομίας, δημόσιων υποθέσεων και βιωσιμότητας το 2016. Πριν από αυτό, ήταν τεχνικός σύμβουλος υπεύθυνος για τη βιομηχανία στο υπουργικό συμβούλιο του Γάλλου υπουργού Άμυνας, αρχής γενομένης από το 2014.
Από το 2011 έως το 2014, ήταν διευθυντής χαρτοφυλακίου για την αεροναυτική και την άμυνα στην υπηρεσία κρατικής συμμετοχής της γαλλικής κυβέρνησης. Ήταν ένα ανερχόμενο αστέρι της Automotive News Europe το 2023, ως ένα από τα πιο πολλά υποσχόμενα νεαρά στελέχη της Ευρώπης.
Στην Audi, η Bouquot θα οδηγήσει τη μετατροπή σε έναν οργανισμό με επίκεντρο το λογισμικό, δήλωσε η αυτοκινητοβιομηχανία. Υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Gernot Dollner, η Audi επιδιώκει να επιταχύνει την ταχύτητα ανάπτυξης δημιουργώντας έναν μητρικό οργανισμό και δίνοντας περισσότερη "επιχειρηματική" ευθύνη στις ομάδες ανάπτυξης.
Ταυτόχρονα, δήλωσε η Audi, καθιστά το λογισμικό κορυφαίο στοιχείο ανάπτυξης οχημάτων. "Χρειαζόμαστε μια διεξοδική διαρθρωτική αναπροσαρμογή για να επιτύχουμε ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης και σαφή εστίαση στο λογισμικό", δήλωσε ο Döllner, "Διορίζοντας τον Geoffrey Bouquot, ανταποκρινόμαστε σε αυτόν τον στόχο."
Πηγή: topgeargreece.gr
Μετά από μια σύντομη πορεία, η ηλεκτρική EQB αποσύρεται, όμως η Mercedes δεν σκοπεύει να αφήσει για πολύ να υπάρχει κενό στη γκάμα των ηλεκτρικών της.
H Ferrari παραμένει παραδοσιακά η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά πώληση, πόσα όμως αυτοκίνητα πρέπει να πουλήσει κάθε εταιρεία για να την πλησιάσει;
Ο βασιλιάς της ηλεκτροκίνησης από την Αμερική αντιμετωπίζει έναν από τους νεότερους "ιππότες" αυτής που έρχεται με φρεσκάδα, τεχνολογία και δύναμη.
Παράλληλα με την έναρξη της εφαρμογής του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ξεκίνησε και η λειτουργία των νέων καμερών για έλεγχο παραβάσεων σε μεγάλες οδικές αρτηρίες της πρωτεύουσας.
Δεν είναι τυπογραφικό λάθος, ούτε θέλουμε να τραβήξουμε την προσοχή σου. Είναι αλήθεια γιατί υπάρχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με 4 και 5 χιλιάδες ευρώ.
Δείτε τι συνέβη όταν ο Marques Brownlee, γνωστός ως MKBHD, ζήτησε πίσω τα 47.000 ευρώ που είχε δώσει πριν από 8 χρόνια στην Tesla, ως προκαταβολή για το Roadster.
Η McLaren σφράγισε τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο της στους κατασκευαστές σε ένα Grand Prix Σιγκαπούρης στο οποίο κυριάρχησε ο George Russell με την Mercedes.
Δύο παιδικά καθίσματα δεν κατάφεραν να περάσουν τις δοκιμές ασφαλείας της γερμανικής ADAC, καθώς παρουσίασαν σοβαρές ελλείψεις.
Νέα έρευνα αποκαλύπτει τι θέλουν πραγματικά από το αυτοκίνητό τους οι οδηγοί στην Ευρώπη και σε αντίθεση με αυτό που ίσως πιστεύεις, υπάρχουν κάποιες μεγάλες αγορές που αντιστέκονται στη γενικότερη...
Οι Κινέζοι εγκαινίασαν την ψηλότερη γέφυρα στον κόσμο που παράλληλα είναι και η μεγαλύτερη σε ορεινή περιοχή και πρόκειται για ένα θαύμα της μηχανικής.
Η ολλανδική startup Aerfal Automotive αναβιώνει την κλασική 904 Carrera GTS, με ένα μοντέρνο restomod βασισμένο στην πλατφόρμα της πιο γήινης Porsche 914.
Η Mercedes εκανε μια εύκολη επίδειξη της ταχύτητάς της κυριαρχώντας στις κατατακτήριες δοκιμές του 18ου Grand Prix για την φετινή Formula 1.
Το 1983 κατέχει μια πολύ ξεχωριστή θέση στην διαδρομή της Corvette, καθώς η Chevrolet αποφάσισε την καταστροφή όλων των αυτοκινήτων εκείνη τη χρονιά, εκτός από ένα. Ακολουθεί η ιστορία του.
Η εταιρεία που έχει ανακοινώσει ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό hypercar για να χτυπήσει την Bugatti έχει ήδη εξασφαλίσει παραγγελίες 2,1 δισ. ευρώ.
Πώς μπορεί να συνδεθεί το αγαπημένο κατοικίδιο μιας οικογένειας με μια πανάκριβη Rolls-Royce; Το πρόγραμμα εξατομίκευσης Bespoke της βρετανικής φίρμας έχει την απάντηση.